/Files/images/images[9].jpg

ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Успіх виховного процесу залежить від відносин між учителем і учнем, які мають розвиватися на основі співробітництва і ділового партнерства. Учитель і учень – рівноправні суб’єкти навчально-виховного процесу.

Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи закладу, педагогічний колектив організовує і проводить різноманітні заходи, що забезпечують виховну роботу в усіх її напрямках.Управління виховною роботою школи здійснюють заступник директора з виховної роботи Бучель С.В. та педагог-організатор Скабіна М.О.

Виховна робота в школі (як на уроках так і в позаурочний час) здійснюється за такими напрямками:
- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення особистості до людей;
- ціннісне ставлення особистості до природи;
- ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
- ціннісне ставлення особистості до праці;
- ціннісне ставлення особистості до себе.

Наша школа є опорною в районі з екологічного виховання. З 2001 року в школі працює осередок дитячої спілки «Екологічна варта». Учні є активними захисниками довкілля, посідають призові місця на районних, обласних та Всеукраїнських конкурсах, що проводяться в рамках природоохоронної роботи.

В рамках напрямку здійснюється:
- проведення виховних годин, бесід;
- ознайомлення з флорою і фауною рідного краю;
- розв’язування кросвордів на екологічну тематику;
- проведення зустрічей весняних птахів;
- конкурси малюнків на екологічну тему;
- виготовлення годівниць, допомога птахам взимку;
- догляд за квітниками, кімнатними рослинами;
- брейн – ринги з біології, хімії, фізики для учнів старших класів;
- був проведений екологічний вечір «Земля - мій рідний дім».


Кiлькiсть переглядiв: 1609